2009. január 6., kedd

Előzmények....

A probléma az, hogy nem sikerült gyerekkoromban megszeretni a fogászat intézményét. Hogy ez miért probléma, azzal néhány évente szembesülök. Általában mindig az utolsó utáni pillanatban mentem, aztán a kezelés igen gyorsan és egyszerűen lezajlott: kihúzták. Végül is ez kényelmes, pár perc szenvedés, aztán újra semmi gond.
Ebben az évben elhatároztam, hogy ez a következőkben nem így lesz! Egy csendes este az interneten elkezdtem böngészni a fogorvosok/fogászatok honlapjait, és kiválasztottam a legszimpatikusabb helyet.
Tegnap - míg tart a fellángolás - kértem egy időpontot, hogy elinduljon a folyamat. Úgy gondoltam, hogy leghamarabb jövő héten mehetek. Nem baj, addig felkészülök lelkileg az egészre. Aztán teljesen kizökkentett, hogy a recepción egy mai időpontot ajánlottak... Aztán mondták, hogy bármelyik nap lehet jönni a HÉTEN... Jövő hét szóba sem került... Persze elfogadtam a mai időpontot, és mivel a honlap alapján mindegyik fogorvos szimpatikus volt, nem válogattam.

Kezdtem reménykedni, hogy végre pontot tehetek a fogbajaim végére, és talán nem kell még egy fogat elvesztenem...

ui: a blogot azért indítottam, mert a másik helyre nem illett a téma, ugyanakkor lehet, hogy valakit érdekel a sztori... Bár az is lehet, hogy nem. :-)

2 megjegyzés:

  1. Nem kellene olyan blogot vezetni, amibe a fog meg a futás is belefér? :D Bár lehet h az már túl kaotikus - mint az enyém... hehe (Abban is sok szó esik fogakról időnként... :D )

    VálaszTörlés
  2. Ahhoz még szokni kell egy kicsit a nyilvánosságot... Jobb elkülöníteni ezeket a dolgokat! ;-)

    VálaszTörlés