2009. január 16., péntek

Selyem

Szerdán tehát megszabadultam a fogkövektől. A továbbiakban fogselymet kell használnom, hogy megakadályozzam az újraképződést. A kezelést követően, még a székben fogorvosom megmutatta a helyes fogköztisztítás technikáját: a selymet óvatosan eljuttatjuk a fogköz aljára, majd nekifeszítjük a fog oldalára, és így kihúzzuk függőlegesen. Azt mondta, hogy nekem jobban kézre fog esni.
Tegnap megvásároltam a szükséges kelléket, azt a típust, amit ajánlott. Majd egész nap az estére vártam, hogy kipróbálhassam... Hát, vicces videó készülhetett volna, ahogy szerencsétlenkedek. Mert ugye a közbe még csak-csak eljut az a selyem, de már a megfeszítéssel problémák adódtak, a helyes kihúzásról ne is beszéljünk. Vannak helyek, amik valóban kézre esnek, de ebből van kevesebb. Elvileg mindenhová el kéne jutni, de ez egyelőre megvalósíthatatlan feladatnak látszik...
Kíváncsi vagyok, hogy jövő szerdáig megtanulom-e?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése